Tuesday, April 6, 2010

NOVEL ISTIMEWA


Novel dwilogi sangat menarik untuk santapan minda para penggemar novel. Bahasa yang digunakan dalam novel ini sungguh indah dan menarik. Tidak rugi jika anda memilikinya.

Novel ini boleh memandu para remaja yang tengah mabuk bercinta untuk bercinta mengikut panduan syariat Islam. Bercinta tidak salah tetapi mestilah dipandu berdasarkan landasan Islam. Islam itu syumul. Tidak rugi jika kita mengikut landasan Islam bahkan sebenarnya kita lebih beruntung.

Pengarang ini cuba untuk menunjukkan cara sebenar bagi mereka yang ingin mendapatkan kekasih halal( isteri). Novel ini sungguh berbeza dengan novel-novel cinta yang terdapat di pasaran sekarang. Novel ini menggunakan pendekatan Islamik dalam menyelami cinta yang sebenar. Novel ini mirip kepada novel 'Ketika Cinta Bertasbih' karya Pak Habib kerana berlantar belakangkan Mesir tetapi mengisahkan tentang pelajar Malaysia yang belajar di sana.

Kepada mereka yang masih belum memiliki novel ini, dapatkanlah dengan segera. Baca dan hayati kandungannya.Pasti anda akan rasa sangat teruja bagaimana caranya untuk mendapatkan cinta denjgan cara yang halal.

No comments:

Post a Comment