Tuesday, October 13, 2009

TOLONG AKU!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum......

Ya ALLAH.... Kuatkan hati aku dari digoda nafsu yang durjana...Aku terperangkap dalam masalah hati mengenai couple..Aku hidup dalam suasana yang masyarakat sedang mabuk bercouple..Jadi nafsu ku turut memberontak untuk bercouple..Aku tak sanggup lagi kembali ke lembah yang hina itu..Hatiku sedang goyah..Ramai kawan-kawan aku yang sedang bercouple sampai aku pun ingin turut serta..

Aku tak nak couple selagi tak kawin. Aku nak bercinta selepas kawin kerana cinta begini lebih indah dari cinta sebelum kawin..Aku tak nak masuk ke lembah maksiat..Aku tak nak menjatuhkan maruah Islam..Ya ALLAH, berikanlah aku kekuatan untuk menolak perasaan ini..Kuatkanlah cinta aku kepada MU dan cinta aku kepada rasul-MU..Kuatkanlah cinta aku kepada ibu bapa ku..

Tolong Selamatkan Aku dari Krisis Jiwa ini............

No comments:

Post a Comment