Thursday, August 27, 2009

KONSEP 1 MALAYSIA

saban hari kita mendengar slogan 1malaysia yg dicanang-canang oleh kerajaan BN. tapi adakah anda tahu tentang asal usul konsep tersebut????

ramai yang berpendapat bahawa konsep ini lahir dari idea pak najib. jika anda juga fikir begitu,ini bermakna anda salah kerana sememangnya konsep tersebut di adaptasi dari konsep yang mula diperkenalkan oleh negara musuh utama umat islam iaitu 'ISRAEL'...

pada tahun 80-an,negara yahudi itu telah memperkenalkan konsep 1 Israel..dan pada tahun 90-an,konsep tersebut telah digunakan oleh ex-pm israel iaitu ehud barak dalam kempen pilihan raya.dan pada tahun 2009,konsep tersebut telah di adaptasi oleh PM KITA,PAK NAJIB dalam usaha untuk menarik sokongan rakyat bagi menyelamatkan kerajaan BN.

Najib telah menjadi semacam kroni yahudi apabila mengadaptasi konsep 1 malaysia dari konsep 1 israel.bkn itu saja.beliau juga telah mengupah syarikat perunding israel untu menjadi perunding baginya dalam menjalankan urusan pentadbiran. dan tidak lama lagi syarikat perunding tersebut akan membuka cawangannya d malaysia dan secara langsungnya malaysia menjalinkan hubungan dengan negara yahudi tersebut.

WAHAI ANDA SEMUA....ANDA MAHUKAH NEGARA KITA MENJADI SEPERTI NEGARA PALESTIN???ANDA RELAKAH NEGARA ANDA BEKERJASAMA DENGAN ISRAEL???

AYUH KITA JATUHKAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL!!!!!!1

1 comment:

  1. BAGAIMANA PULA SLOGAN PAS 4 ALL YG DI ADAPTASI DARI ISRAEL 4 ALL?? PAS KRONI YAHUDI.. SAMA MCM BN.. SO SIAPA YG SEBENAR2NYA KRONI YAHUDI? PAS ATAU BN? PAS PUN SEKARANG DAH MELALUT DGN MENGELUARKAN FATWA YG BUKAAN2.. BERSEKONGKOL DGN DAP YG TERANG2 MENOLAK ISLAM.. SO TAK MUSTAHIL PAS KRONI YAHUDI JIKA PAS SANGGUP MENERIMA DAP SEBAGAI RAKAN KONGSI WALAUPUN ISLAM TERGADAI..

    ReplyDelete